Welcome To Shema Sweet Home!!!!!!

Salam perkenalan pada semua..cma baru nk berjinak2 join blogger ni untuk kongsi idea2 dan pandangan tentang hiasan dalam rumah gaya english style...pandangan dan tunjuk ajar anda semua amat cma alu-alukan....

Saturday, July 31, 2010

Terima kasih kakLynn!!!






Hi berjumpe kita lagi...kali ni shima nk masukkan gmbar2 hadiah GA dari Lynn Cottage....terima kasih sesangat kak lyn..shima amat menghargainya....rasa terharu sgt sbb shima jadi pemenang walaupun pemenang kedua untuk pertandingan GA yang kak lyn anjurkan baru2 ni.....ini akan menjadi satu langkah pertama untuk saya terus menyokong peniaga2 online seperti kak lyn yang penuh kejujuran dan telus dalam menjalankan perniagaan online ini....untuk semua kawan2 yang berniaga online ini...saya doakan semoga teruskan usaha dan perbanyakkan barangan anda dengan tawaran2 yang hebat....saya pasti membelii nyer...hehehe......(kasik diskaun ye!!!)

Sebnrnya pada awal kak lyn anjurkan GA contest ni...mmg saya target hadiah kedua tau....mata tu sukaaaa sgt tgk hadiah kedua yang kak lyn masukkan....cantik..kena dengan citarasa saya...mmg hati ni dok pikir jer..kalau lah aku menang.......sampai nk tido pun dok pikir lagi....hehehe..kemaruknyer la aku ni ..heehhe...and then huby tny..knp tak bole tido....shima bagi lah alasan mcm2...bile huby dh lelap jer...shima terus on laptop...bukak blog lynn cottage lagi..."Giveway..masih ada beberapa hari lagi...mari meriahkannya..."..alaaaaa...bile kaklyn nk umum ni..heehehe..tak sabar je aku ni...
Bile kak lyn umumkan pemenang jer....time tu shima sibuk dgn keje di office..mmg lambat skt tahu keputusan utk GA lak lyn....dh dua hari baru shima visit lagi sekali blog lynn cottage...sungguh tidak ku percaya..betul ke ape yg aku tgk ni....URL blog shima terpapar di dlm keputusan pemenang tu...ape lagi..terjerit2 la mcm kena rasukkk..anak ler jadik mangsa shima cium2 dia kegembiraan..hehehe..thanks ye kak lyn.....shima amat menghargainya....!!! (tgh pikir mana nk gantungkanyer..nk paku umah dinding keras gile...huhuhu,tkut jiran marah2 lak memekak ).

1 comment: